اجرا و پشتیبانی


 

براساس نقشه های اجرایی و کارگاهی تهیه شده در واحد طراحی شرکت و با توجه به دیگر پروژه های در دست اجرا، تیم مربوطه برنامه زمانبندی اجرایی خود را تهیه و به مشتری ارائه می دهد.

منطبق با برنامه زمان بندی تهیه شده ،تمامی امور اجرایی پروژه با رعایت کلیه اصول مهندسی توسط تیم مجرب شرکت اجرا می گردد. پس از اتمام کار پروژه بصورت موقت تحویل داده می شود که به این مرحله تحویل موقت اطلاق می شود. پروژه بمدت یک سال فعالیت کرده و ایرادهای احتمالی درصورت وقوع برطرف می شود و در پایان دوره یک ساله،پروژه تحویل قطعی می گردد . تسویه نهایی با مشتری در پایان مدت ضمانت و بعد از تحویل قطعی انجام می پذیرد.

تعمیر و نگهداری

شرکت آذر آئین آمادگی نگهداری از تمامی پروژهایی که خود طراحی و اجرا می کند را دارد. بنابراین پس از اتمام کار و در صورت تمایل کارفرما شرکت مسئولیت تعمیرات و نگهداری از پروژه را برابر قرارداد جدید بر عهده می گیرید .

 
 
 

تعريف پست سازمانی تعمیر و نگهداری آبنما :

متصدی اين پست به عنوان سرپرست تعميرات و نگهداری آبنما وظيفه دارد بر طبق برنامه مشخص شده پيشگيرانه بصورت روزانه و دوره ای تمام نازلها ، چراغ ، پمپ آبنما و کلیه کابلها را بررسی کند. در واحد پشتیبانی و تعمیرات ما بصورت مداوم پروژه هایمان را بازبینی می کنیم.

برای خرید آبنما خانگی کلیک کنید.

تعویض چراغ آبنما:

یکی از اقلام مورد استفاده در پروزه های آبنما ، چراغ های ضد آب می باشد. این نوع از چراغ بنام چراغ استخری یا لامپ استخری نیز شناخته می شوند. مهمترین ویژگی یک چراغ آبنما ،آب بندی ان می باشد.اکثر چراغهای استخری بواسطه عایق ضعیف دچار ایراد می شوند. معمولا چراغ ها در پروژه های آبنما بیشتر از هر موردی دچار مشکل می گردند. ما در گروه مهندسی آبنمازرین پس از اتمام کار بصورت مستمر چراغهای ابنما را مورد بازبینی قرار می دهیم.

تعمیر و نگهداری آبنما
تعمیر و نگهداری آبنمای موزیکال

پمپ آبنما

پمپ های مورد استفاده در هر پروژه آبنما متور محرک آن پروژه به حساب می آیند. استفاده از پمپ های مرغوب استیل کار را پس از تحویل پروژه آسان می سازند. از انواع پمپ های مورد استفاده در آبنمای هوشمند و آبنمای موزیکال می توان به این موارد اشاره کرد: 1.پمپ کف کش2.پمپ سانترفیوژ

نازل

نازل آبنما بخش عینی را در یک آبنما برعهده دارد. تمام فواره ها و پرتابهای اب از یک نازل Nozzle ایجاد می گردند. ما در گروه مهندسی آبنمازرین از انواع نازل استیل و برنج استفاده می کنیم .

در بخش تعمیر و نگهداری آبنما ، مسئول این بخش به صورت دوره ای نازلها را با مواد شوینده شستشو می کند. این امر باعث از بین رفتن رسوبات سخت اب بر روی نازل می شود.

کابل

کابل ها در پروژه های آبنما مانند رگ های خون رسان عمل می کنند. کابلهای برق ،الکتریسیته را به پمپ ها و چراغها می رسانند. استفاده از کابل نامرغوب صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد.

گروه مهندسی آبنمازرین ظمن استفاده از برندهای مرغوب کابل در پروژه؛ در بخش تعمیر و نگهداری آبنما بصورت منظم کابلهای بکا رفته را مورد بازبینی قرا می دهد.

[rev_slider alias="home-page"][/rev_slider]