گروه مهندسی آبنمازرین

درباره ما

بی شک نقش آب و آبنما در طراحی شهری و زیباسازی محیطهای درونی بسیار پر اهمیت است. طراوت, شادابی و صدایی که یک پروژه آبنما ایجاد میکند آن مکان را دلپذیرتر می کند . من ؛ سجاد نظری دانش آموخته رشته شهرسازی در سال 1383 شرکت مهندسی آذرآیین را _که بعدها به آبنمازرین تغییر نام داد _ تاسیس کردم .مانند اکثر کسب و کارها شرکت ما نیز در یکی دو سال اول بدلیل نبود تجربه و دانش کافی اهدافمان را براورده نمی ساخت ؛ در نتیجه با اعزام نیروی متخصص در رشته های مکانیک و برق به هند و آموزش در شرکت Color Design توانستیم طی مدت کوتاهی دانش خود را در زمینه آبنماهای هوشمند و مدرن به روز کنیم . نوآوری از خصوصیات اصلی گروه مهندسی آبنما زرین است .بنابراین از سال 1386 واحد ایده پردازی و نوآوری را تشکیل دادیم که از دستاورد های این واحد ساخت و ثبت اختراع دو دستگاه آبنما می باشد.

حداکثر تلاش دراجرای یک پروژه و سپس پشتیبانی بی قید و شرط مشتری جز قوانینی است که هرگز ار آن عدول نخواهیم کرد. در همین راستا در سال 1391 واحد پشتیبانی راه اندازی شد تا تنها هدفشان رسیدگی به پروزه های به اتمام رسیده باشد. هم اکنون این شرکت از پنج واحد جداگانه شامل : طراحی، پایلوت، تولید، اجرا و تعمیر و نگهداری تشکیل شده است.

طراحی آبنما

طراحی آبنما

در این بخش اساس پروژه آبنما پدید می آید . همکاران ما در این حوزه طرح کلی و ایده اولیه را ویرایش و سپس تبدیل به طرحی قابل اجرا می کنند.

واحد پایلوت

طراحی و آزمایش آبنما گروه مهندسی آبنمازرین
درباره ما گروه مهندسی آبنمازرین طراح آبنما

در این قسمت بطور مداوم آزمایشات بر روی آبنماهای جدید انجام شده و گروه آبنمازرین خود را به صورت مستمر به روز می کند.

تولید

نازل آبنما

این بخش در حقیقت قلب تپنده گروه مهندسی آبنمازرین است. قسمت قابل توجهی از نازلها و چراغهای مورد استفاده در آبنماهای موزیکال و آبنمای هوشمند را در این واحد با کیفیت هر چه تمام تر تولید کرده و در پروژه هایمان استفاده می کنیم

اجرا

اجرای آبنما

فعالیت تمام بخشهای شرکت آبنمازرین در نهایت منجر به اجرا می شود. در حقیقت خروجی مطلوب که همان اجرای مطلوب یک پروژه آبنما است هدف نهایی این شرکت است. همکاران اجرایی ما که از مهندسان برق صنعتی ، مکانیک و ابنیه و البته نیروی میدانی شرکت که از کارگرانی ماهر تشکیل شده اند با ذوق و نشاط پروژه ها را به سر انجام می رسانند.

واحد نگهداری و پشتیبانی

هیچ پروژه ای موفق نخواهد شد اگر پس از افتتاح و اتمام مراحل ساخت آن از نگهداری مستمر و مطلوبی برخوردار نباشد. این موضوع مخصوصا در پروژه های آبنما به شدت اهمیت دارد. آب ضمن زیبایی و طراوت بخش عنصری فرسایشی است که نیازمند رسیدگی مداوم می باشد. همکاران واحد تعمیر و نگهداری در گروه مهندسی آبنمازرین پس از اتمام مراحل ساخت کار ؛ پشتیبانی از پروژه را بر عهده گرفته تا بتوان بصورت بلند مدت از زیبایی آبنما لذت برد و مشتریان عزیزمان را خشنود ساخت.

اکنون و پس از گذشت 16 سال فعالیت مستمر مهمترین سرمایه گروه مهندسی آبنمازرین حضور نیروهای باهوش ، خلاق و اخلاق مدار است .اهداف بلند مدت شرکت: ورود به بخش تولید ، رقابت با کمپانی های مطرح جهان و در نهایت جضور در خارج از کشور است؛ رضایتمان اما کماکان پس از اتمام هر پروژه و  مشاهده لبخند لذت بخش مشتریمان حاصل می گردد.

گروه مهندسی آبنمازرین

[rev_slider alias="home-page"][/rev_slider]